Korábbi rendezvényeink
Az eseményekről mondták
„Egy kivételével az összes eseményen ott voltam és ki nem hagynám a többit se! Színvonalas előadások, kellemes hangulat, szép környezet és persze a legfontosabb, hogy itt tényleg szinte csak cégvezetők vannak jelen, akiknek ugyanazokkal a problémákkal kell megküzdeniük, mint nekem! Mindig egy új lökettel és sok hasznos információval távozom a rendezvényről. Csak ajánlani tudom minden cégvezetőnek!”
Kérészi Máté
ügyvezető, tulajdonos
Erről volt szó
Az Akadémia rendezvényei mind egy-egy újonnan felmerülő problémára fókuszálnak – például adózást, munkamenet optimalizálást, vezetői kommunikációt, munkaerő menedzsmentet érintő kérdésekre. Mindemellett előadásaink nagy része az éppen aktuális nehézségekre hoz megoldás. Így természetesen esett szó az inflációról, háborúró, covidról és ezek kezeléséről cégvezetőként.
Legfőbb mondanivalója
Hirtelen jött problémák, amiket azonnal orvosolni kell mindig lesznek egy cégvezető életében. Nem mindegy azonban, hogy milyen gyorsan és milyen hatékonysággal tudunk reagálni ezekre. Illetve kulcsfontosságú, hogy felkészítettük-e vállalkozásunkat már korábban a nem várt eseménykre.
Eddigi témáink
Az emberbőrbe bújt vezető – miben más az elkötelezettség kommunikációja?
Függetlenül attól, hogy kisebb vagy nagyobb válalkozást vezetünk, az egyik legfontosabb, hogy mindig megmaradjunk embernek. Ez megmutatkozik az alkamazottakkal folyatatott beszédstílusunkon és persze a hirtelen jött akadályokra való reakciónkon is.
Gazdasági és pénzügyi kilátások az infláció és háború árnyékában
Nem ez a legkönnyebb év a vállalkozók életében az egyszer biztos! Viszont vannak olyan módszerek és praktikák, amivel az ilyen és ehhez hasonló szituációkból is győztesen tudunk kikerülni. Ehhez viszont szükséges az, hogy teljesen megértsük a jelenlegi helyzetet és ismerjük az ok-okozati összefüggéseket.
Üljünk fordítva a lovon? – avagy hogyan lehet bármit eladni egy jó sztorival? Az üzleti történetmesélés titkai
A fizetésemelést, szabályok módosítását, ajándék szabadnapot egyik hónapról a másikra elfelejti az alkalmazott. Ezzel ellentétben viszont a mindenki szeme láttára megtörént eseményekre akár egy életen át is emlékezni fognak.
Az új toborzás a munkaerőmegtartás
A munkáltatók és munkavállalók viszonya markáns változásokon ment át az elmúlt két évben. A dolgozók közül a kialakult nehézségek miatt, sokan átértékelik azokat a szempontokat, amik igazán fontosak számukra a munkahelyen. Éppen ezért fontosabb lett a jelenlegi munkaerők megbecsülése, mint az újak toborzása.
Ha egészség van, akkor minden van
Az egészég az a dolog, aminek minden vállalatnál a legfontosabb szempontnak kellene lennie. Új szemlélettel kell közelítenünk munkatársaink felé. Sokkal jobban igénylik azt, hogy a munkáltatójuk gondoskodjon róluk és megértőbben álljon az egészégügyi problémákhoz.
Vezetői kommunikáció és a beszédtechnika kapcsolata
Ritka az az igazgató, akinek nem kell nap mint nap több órát beszélni. Éppen ezért nagyon nem mindegy, hogy azt milyen stílusban teszi. Számos gyakorlat létezik, amivel könnyen fejleszthető a beszédstílusunk, valamint a kiejtésünk, és ezek mindössze napi pár percet vesznek csak igénybe.
Pszichológia cégvezetőknek? Naná! Jobban szükség van rá, mint eddig bármikor.
Természetesen nagyon fontosak egy vezető életében a számok, viszont nem lehet mindent megoldani velük. A cégen belüli konfliktusok, valamint egy partnerrel való tárgyalás során is nélülözhetetlen az alap pszichológia ismerete. Ezáltal sokkal hamarabb képesek vagyunk felismerni és megoldani a valódi problémát.
Felkészülés a változó időkre
A változó időkben a korábban képzett tartalékok átsegítenek a legnehezebb időszakon. Az aktuális működési költségek csökkentésének egyik leghatékonyabb módja a gondos adótervezés, mely hosszútávon is biztosíthatja a vállalat túlélését.